Suomen Ekonomit yhtenäisti ilmeensä

Ekonomiyhteisön kattojärjestö Suomen Ekonomit yhtenäisti ilmeensä ja keskitti liikelahjahankintansa Mastermarkille. Brändiuudistus toi brändille virkeämmän värimaailman, ja syksyllä 2016 Mastermark toteutti Suomen Ekonomeille verkkokaupan ja brändiä tukevan tuotevalikoiman.

"Jo brändiuudistuksen yhteydessä lähdimme ajamaan yhtenäistä visuaalista ilmettä koko ekonomiyhteisölle; sekä kattojärjestölle että 25 ekonomiyhdistykselle. Ei niin, että meillä olisi 26 eri visua vaan vain yksi, jonka kaikki yhdistykset voivat allekirjoittaa. Halusimme näyttäytyä ulospäin mahdollisimman yhtenäisenä.", Suomen Ekonomien markkinointiasiantuntija Nina Enberg taustoittaa.

Malliston tuotteet valikoituivat järjestön omien tarpeiden ja aikaisempien tuotteiden perusteella. Tuotteiden on istuttava järjestön omien tarpeiden lisäksi myös opiskelijamaailmaan.


Mastermark on Suomen Ekonomien pitkäaikainen kumppani

"Yhteistyö Mastermarkin kanssa on aina sujunut erittäin hyvin. Kun tilaan Mastermarkilta, tiedän mitä saan. Voin luottaa siihen, että homma pelaa.", Enberg kehuu.

Syksyllä lanseerattu verkkokauppa on helpottanut järjestön työtä ja madaltanut yhdistysten tilauskynnystä.

"Jos tilaat tänään, saat tuotteet ylihuomenna. Koko prosessi on nyt tehty helpommaksi.", toteaa Enberg.


Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneita ja alan opiskelijoita palveleva järjestö. Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö on paitsi ammatillinen myös yhteiskunnallinen vaikuttaja. Se on ekonomien edunvalvoja työelämässä, yhteiskunnassa ja koulutuksessa.