Luotettava kumppani

Mastermarkille tärkeintä on tyytyväiset asiakkaat. Tiedämme onnistuneemme, kun asiakkaamme lähestyvät meitä uuden tilauksen kanssa ja saamme jatkaa yhteistyötämme. Yksi pitkäaikaisista asiakkaistamme on Hertz, jonka kanssa yhteistyö on jatkunut jo yli kymmenen vuotta. Haastattelimme Hertzin markkinointipäällikköä Carolina Harjulinia heidän asiakkuudestaan ja yhteistyöstämme.

Pitkään jatkuva yhteistyö edellyttää asiakkaan ja myyjän välistä luottamussuhdetta. Harjulinin mukaan yhteistyö onkin aina sujunut erittäin hyvin ja he Hertzillä voivat luottaa, että kanssamme hommat hoituvat.

Tuotteet ovat aina sovitusti meillä. Luotamme Mastermarkiin, kertoo Hertzin markkinointipäällikkö Carolina Harjulin.

Lue lisää...


Värikästä viestintää


Taideyliopisto tarvitsi tuotteita liikelahjoiksi sekä giwe away –tuotteiksi tapahtumiin ja messuille. Värikäs kokoelma toteutettiin yhteistyössä Mastermarkin kanssa. Taideyliopisto päätyi keskittämään tuotekokoelman Mastermarkille, koska he kokivat saavansa näin parhaimman hyödyn.

Keskittämällä he pystyivät varmistamaan, että kokoelma pysyy yhtenäisenä. Tuotteissa on otettu huomioon ekologisuus ja kokoelma on visuaalisesti yhtenäinen.


Brändi on nykyajan tiimitunnus


Ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa. Työnantaja ojentaa tervetulokassin, josta löytyy yrityksen logolla painettuja tuotteita; tiimipaita, tiimisukat ja tiimikassi. Se saa aikaan tunteen siitä, että kuuluu joukkoon ja on osa uutta tiimiä.

Yrityksen logopainetuilla tuotteilla voidaan vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ihmiset nauttivat, kun saavat kuulua johonkin porukkaan, ja tiimitunnusta kannetaankin ylpeydellä. Vahvista ja luo oma tiimitunnus, joka kasvattaa yhteishenkeä ja toivottaa uudet työntekijät tervetulleeksi.


Kovanen keskittää Mastermarkille

Aikaisemmin eri osastojen kesken hajautetut hankinnat päätettiin keskittää yhdelle toimijalle, jotta voitiin varmistaa brändi-ilmeen säilyminen sekä yrityksen sisäisten käytäntöjen yhtenäistäminen.

Päätimme keskittää liikelahjaostomme Mastermarkille korkealaatuisen asiakaspalvelun ja tasokkaiden tuotteiden vuoksi. Myös yrityksen kotimainen perheyritystausta vaikutti päätökseemme, kertoo Kovasen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Sara Terho.

Lue lisää...


Kampanja, jolla pyyhkii hyvin

DSV Road valitsi AdSponge-mikrokuitusienen Tampereen Logistiikka 2016 -tapahtuman kampanjatuotteeksi. Kampanjatuotteeksi haluttiin käytännöllinen tuote, joka sopii nimenomaan maantiekuljetusteemaan.

”Valitsimme käytännöllisen tuotteen, joka ei ole mikään ”hilavitkutin”. Mahdollisuus käyttää omaa kuvaa tuotteessa oli ehdottomasti lisäplussaa. Olemme käyttäneet tuotetta messujen jakotuotteena ja myynnin lisämateriaalina.”, kertoo DSV Roadin markkinointipäällikkö Tarja Witikka.

Lue lisää...


SUOMEN EKONOMIT YHTENÄISTI ILMEENSÄ

Ekonomiyhteisön kattojärjestö Suomen Ekonomit yhtenäisti ilmeensä ja keskitti liikelahjahankintansa Mastermarkille. Brändiuudistus toi brändille virkeämmän värimaailman, ja syksyllä 2016 Mastermark toteutti Suomen Ekonomeille verkkokaupan ja brändiä tukevan tuotevalikoiman.

"Yhteistyö Mastermarkin kanssa on aina sujunut erittäin hyvin. Kun tilaan Mastermarkilta, tiedän mitä saan. Voin luottaa siihen, että homma pelaa.", Suomen ekonomien markkinointiasiantuntija Nina Enberg kehuu.

Lue lisää...


Yhteistyötä kaikkialla Suomessa

"Halusimme liikelahjakumppanin, joka pystyy toimimaan kaikkialla Suomessa. Mastermark erottautui nopeasti joukosta. Myös hyvät ja helppokäyttöiset verkkosivut käänsivät vaakakuppia.", Kiinteistömaailman johdon assistentti Jaana Huovinen kertoo.

Mastermark avasi vuoden 2015 alussa Kiinteistömaailmalle oman verkkokaupan. Yritykselle räätälöidyt tuotteet ovat pääosin asiakas- ja jakolahjoja, joilla välittäjät ilahduttavat asiakkaita.

Lue lisää...